h1

Concert Tokyo Ska Paradise Orchestra (2010-09-09, Barcelona)

2010 Setembre 13

La veritat que havent vist un munt de vegades i l’estil dels últims discos, dubtava d’anar-los a veure pero fimalment vaig anar i em van sorprendre gratament. Van haver dues parts, la primera un ska més tradicional (però sense perdre el toc TSPO) i una segona part més ska-rock que ens té acostumat, sobretot a partir de la incorporació del guitarra Takashi Kato AL 1998… Això sí, amb una qualitat i un so impecable:





2 comentaris

  1. Genial el concertt… el vaig seguir des del barullo de davant de tot!! jajaja

    i vaig poder agafar la baqueta..


    • Ostres, quina sort de la baqueta! Als primers concerts de la TSPO, jo també intentava estar al davant de tot però un es fa gran i ja no pot estar enmig de la joventut amb tanta energia…jejeje



Deixa un comentari

